Ezen a weboldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint.

GY.I.K

Hogyan tudok vásárolni?

Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is.


Mennyibe kerül a szállítás?
Szállításnak különböző lehetőségei vannak. Házhoz szállításnál utánvét és előre utalás esetén bruttó 1690 forint. FOXPOST pontra való szállításnál utánvét esetén bruttó 1690 forint ( amelyet csak bank kártyával tudd kifizetni),előre utalásnál bruttó 1090 forint. Válassza ki, hogy melyik FOXPOST pontra szeretné átvenni a csomagot és ezt jelezze felénk megrendelésekor! Az átvételi helyszínre történő kiszállításkor, e-mailben és sms-ben is tájékoztatja a futárszolgálat a csomag beérkezéséről! A csomagot 3 naptári napig tudja átvenni, ezt követően visszaküldik cégünkhöz.


Fizetési lehetőségek
A webáruházban utánvéttel és előre utalással is tud fizetni. 50.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással tudunk rendelést kiküldeni.



Ha nem jó a méret, mit tegyek?
Ha a termék mérete nem megfelelő, akkor azt ki lehet cserélni (az átvételtől számított 14 naptári napon belül), bármilyen készleten lévő termékre kicseréljük, illetve ha van olyan méret amire szüksége van, akkor arra is cserélhetjük.Természetesen csak sértetlen, nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. Cserénél a terméket vissza küldi saját költségén és ezt követően mi a kiválasztott új terméket ingyen küldjük el Önnek. Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailban:az info@duzsol.hu címre. A termék visszaküldése saját költségre történik.Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámla számra.



Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

E-mailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket, majd raktárkészlettől függően 3-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket! Erről e-mailben tájékoztatjuk! Önnek annyi a dolga, hogy a visszaküldendő terméket az eredeti dobozával és a számla másolatával együtt becsomagolja és saját költségén vissza küldi és mi ingyen elküldjük Ön számára kiválasztott új terméket.


Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül az előre egyeztetett címre, az eredeti csomagolásában, annak minden tartozékával és valamilyen formában (email,telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát. Átutalással tudjuk visszaküldeni a termék árát, az Ön által megadott bankszámla számra, legfeljebb 14 naptári napon belül.



Hogyan küldjem vissza a nem megfelelőterméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk amelynek költségét Önnek kell állnia. Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja (új és használatlan termék esetén!). Csere esetén a vissza küldés költségét Önnek kell állnia és mi ingyen küldjük a csere terméket.



Garancia
A garanciára vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja